طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی
یک شنبه 17 بهمن 1400 ساعت 15:5 | بازدید : 57 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

سرویس بهداشتی یک از قسمت های خانه است که کمتر در معرض دید قرار دارد اما به شدت مورد استفاده است. در گذشته توجه زیادی به سبک طراحی سرویس بهداشتی وجود نداشت اما امروزه سرویس بهداشتی نیز از طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون بهره مند شده است. اگر قصد ساخت یک خانه جدید یا حتی بازسازی خانه خود دارید سرویس بهداشتی را جز اولویت های خود قرار دهید. طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی به عوامل مختلفی مثل سبک طراحی خانه، متراژ سرویس و تعداد نفرات ساکن در یک خانه بستگی دارد. راه های مختلفی برای ایجاد تغییرات و زیبایی بیشتر سرویس بهداشتی وجود دارد. رنگ کردن، انتخاب کاشی و سنگ، انتخاب انواع سینک و روشویی، توالت فرنگی، وان، نور پردازی، استفاده از گل و گیاه، شمع آرایی و حتی کاغذ دیواری را می توانید مد نظر خود قرار دهید. برای طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی در ابتدا به این نکته توجه کنید که چه نیاز هایی در سرویس بهداشتی دارید که باید آن ها را در نظر بگیرید.

ترفند های دیگری نیز برای زیبا سازی سرویس بهداشتی وجود دارد، برای نمونه می توان استفاده از کابین های دوش که امروزه استفاده از آن ها بسیار رایج است را نام برد. با ترکیب های رنگی مختلف می توان اندازه سرویس بهداشتی را بزرگ تر نشان داد. طراحی قفسه و شلف در سرویس بهداشتی برای دسته بندی و مرتب کردن وسایل مورد نیاز  بسیار کاربردی است. شاید سرویس بهداشتی کوچک ترین قسمت هر خانه باشد اما طراحی آن و میزان راحتی در آن بسیار حائز اهمیت است. انتخاب یک رنگ مناسب یا طرح مناسب کاغذ دیواری، استفاده از شیرآلات متنوع، کاشی و سرامیک طرح دار یا ساده، قفسه های چوبی و ام دی اف، آینه های زیبا و با اندازه مناسب همه و همه باید در زمان طراحی سرویس بهداشتی لحاظ شود.

برای اینکه بتوانید ساخت یا بازسازی خانه خود را به بهترین شیوه ممکن انجام دهید، نیازمند متخصصان و طراحان خبره در این زمینه هستید که مجموعه کارویس این ویژگی مثبت را دارا می باشد و با دانش و آگاهی کافی شما را به مقصود خود می رساند




موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 9
:: بازدید سال : 20
:: بازدید کلی : 1937